belive in yourself and the best will come, just give it time


helvete va jag har ont i ryggen!!! Ush vill bara hem o lägga mig just nu :( hur ska jag palla o jobba en månad till :/ nåja de fixaaar sig ;), kan knappt gå ocå, måste pausa nån minut för att orka, nåja ibland måste man tåla smärta när något helt underbart kommer om ca 50 dagar ;) min lilla ängel!!!!

Igår gick jag o älsklingen ut o käka på kvällen, de va en liten "spontan-romantisk-middag" i Crownwell hahahha
Inte visst jag att de va fotbollsmatch igår o de skulle va fullt med skrikande grabbar :/ och så va broshan där oxå(speltorsk) hahahha....och lite "annat" folk
Men vi käka en god planka iaf, tyvärr fick inte jag ta bilder, (wasam skämdes ihjäl när jag bad han posa o skulle börja ta bilder på min planka) hahahah va jag drev med han.... Anyway vi hade en mycket trevlig stund och de senaste dagarna har varit riktigt bra, gud jag håller tummarna för att allt ska vara.

Idag ska jag o kussen till Ikea, har ingen inköpslista men vet ungefär va vi behöver hemma , bara jag inte krossar budgeten :/ lite grejjer till bebben måste vi ha och kanske nån matta eller nån snygg lampa, well see ;)

jalla nu ska jag käka men vi ses later alligator!

ps. tonight el clasico!!!! Real- Barcelona...missar inte den ;)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback