Tvätt-time

Hej sötisar, allt bra?

Sj är jag en hemmafru idag haha...

Idag är det tvätt...me don't like that at all...
aja får skylla mig själv som varje gång samlar sååå mycket kläder...
Fan jag minns en gång när ja åkte till Chile o blev tvungen o tvätta för hand...fyfan va jobbigt de va , så ska nog inte klaga så mycket och vara glad för tvättmaskin nu ist haha

well well...ska hämta min dotter snart i skolan o sen laga nått gott, hon gillar hjälpa till i köket :) vi får se va de blir för gott ;)

ps. mindre än 50 dagar baby ;) sen kommer du hem och får hjälpa till med tvätten...längtar hahaha :*
Kommentarer
Från: Karin URL: http://karinss.blogg.se/

Tack gumman :D Ska bli riktigt skönt o flytta när allt e över . Jag blir såååå avundsjuk när du pratar om att din kille snart kommer hem, vill oxå juuu men men bara några månader kvar :/ ....



Ska du ut nåt på Kulturnatten i helgen ? Pözzz

2010-09-23 @ 16:37:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback