I love my life right now


Vilken härlig dag ;)

Jag har mestadels varit hemma men haft en underbar dag tack vare mina nära o kära, älskar er alla!!!
Vad vore livet utan ens familj som finns där...always!

Jag har tvättat (låst in tvätten, får gå upp tidigt o ta ut den :/ well well) städat hela hemmet, pratat i telefon med en god vän (är så glad för din skull Ely) du får lära mig allt du lär dig i sthlm hehe ;) ,
min andra bästa vän Karen, jag är sååå glad o lycklig för din skull, allt går precis som de ska gumsan ;), kommer o hälsar på när som ;) just wait and see

Har pratat med min älskling i tel idag non stop...miss you mi amorrr...snart är du hemma for ever and ever babyyyy...allt fixar sig som du säger :P

Jag har pratat med mami. love u soooo much mamasitaaaa!! kommer sakna dig fett!

Haft besök av en nära vän som hjälp till med tvätten, tack gumsan, du är helt underbar...Fahima!
Jag lagade en god middag o de blev riktigt trevligt må ja säga hihi
Har lekt o spelat Bingo med barnen, iaf Natasha och min vän, Cristian är "habbo-nörd" nu för tiden hahaha, men är så glad att han fick alla rätt, han fick en stjärna i sina engelska glosor :) , en stolt mamma är jag ...alltid hehe

Nu ska jag lägga mig , är trött men lycklig, så god natt sov gott sötisar!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback