Fredag


Nu ska vi kolla på twillight filmerna med min lilla pärla hemma ;) myspys! Saknar mig lilla pojke men han är hos sin pappa och har det trevligt där oxå :)
*Popcorn...check
*Läsk... check
*Godis... check
*Levande ljus...check
*Bra vibbar hemma...check


Mormor va här o hälsade på, vi fikade o snacka en massa,
och jag har precis pratat klart med killen...vi är lite oense om en sak, men men som om de va nått nytt haha, what ever ....de löser sig, tänker inte älta om de :P utan bara andas o räkna till 1000000000

Imorrn ska jag med Karin o flickorna gå o se Elins dansuppvisning, spännande o roligt blir de säkert, ser fram emot de ;) behöver komma hemifrån lite hehe.

Jalla take care o ha en trevlig fredagskväll sötisar pözz
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback