today is the day

hej bloggen,
varit lite off från bloggen senaste dagarna, har haft fullt hus hemma så no time for you, men nu är jag back ;)
Har precis varit på gymet o nu efter en riktig skön dusch så är det dags för att fixa  mig, ska nämligen till skolan o se hur det går, håll tummarna, annars blir de säkert bra ändå right?

Idag ska mina sötnosar på disco, hehehe, Natasha ville ha nya kläder så vi gick med hennes pappa o köte riktigt tuffa o coola kläder, ska ta bilder ikväll. Hon ser fram emot discot hehe så söt. Cristian ville oxå ha nått nytt så han ska med sin pappa o köpa nått efter skolan.

jalla men jag berättar ikväll hur allt gick, är lite nervös nu o har massor att göra innan oxå såå no stress please

ha en underbar dag


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback