Jalla jalla

Hej bloggen!
den här låten tränade jag i gymet med today ;)



Hej bloggen ;)
Annars händer de inte mycket. fahima kom över igår o vi hade en del o snacka om, Fick höra att jag var en bra lyssnare ahahaha, nice...Hon sov över o när jag skulle väcka henne och barnen, hmmm, ja låt mig säga så här, barnen som jag annars brukar ha svårt med o väcka o dra ur sängen, ja de va ingenting mot Fahima hahahha. Hon ville verkligen inte upp hahahha

Nåja hon kommer över senare kanske med Nora så de blir fullt hus hemma.

Själv ska jag till min psykolog o sen softa hemma med barnen. Jalla nu måste jag röra på mig.

Ha en underbar dag(trots skitvädrett)
Ska de snöa imorrn??? Redan??? läste i tidningen, vet inte riktigt va jag tycker om det ens :/
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback