I 'm tired of being lonely

Hej hej bloggen,

idag shoppa jag en massa till hemmet i IKEA, det va så mycket jag ville ha, men innan jul ;)...
man måste ju tänka liiite åtmistone haha, man kan inte bara shoppa en massa när man har barn
och räkningar ;) right? Nån gång måste man ju ta lite ansvar hahaha
Nåja...
Det var riktigt trevligt folk jag åkte med idag och jag köpte "bara" de som behövdes hemma :/
hahhahah..."promise" ;)

Anyway, Zelia följde med hem o vi såg "Borta bra, hemma värst" vi skratta som fan
o sen laga vi kvällsmat ihop, det blev wok o ris, riktigt gott och trevligt. Imorrn ska vi ses again :)

Nu ska jag lägga mig, är astrött :/

Go natt alla glada!

ps. Baby I miss you soooo much :P soon baby soon...

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback