I am the only me there will ever be!

Hej bloggen,
igår blev det en riktigt bra dag må jag säga.
Jag o Fahima kollade på en film o sen gick jag hem till mormor med grillad kycklig som I made ;)
Jag sov hos mormor igår. Jag mami o mormor satt o åt o va vi skratta..hahhaha...Jag färgade deras hår o vi packade på för fullt, jag skickade lite presenter till mina systrar i Chile, smink, smycken o kläder, "every girl likes that" ;)

Men det va så trevligt igår, jag vet att de kommer ha en riktig rolig semester, de va på tiden att de åkte och jag hoppas att de njuter varje sekund där. De förtjänar den här resan. Om sex månader är det vi som förhoppningsvis åker :P

Ya nu ska in i duschen o sen ut på stan o träffa Zelia o kanske ta en fika.



I need you mi amor!!! Only 18 days left...
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback