Funkar det, fortsätt. Funkar det inte, gör en förändring!

Hemma o softar med min vän o imorrn blir det Ikea...jiippiiii
Hmm, måste skriva upp va jag behöver så inte jag köper en massa onödigt :/

jalla har en jädrans huvudvärk, why? hmmm...a lot!!!

Men men, man kan inte förändra folk, bara sig själv och sin syn på andra, och tro mig, jag är inte samma person som jag var för ett år sen, nu har JAG ETT LIV! ;)

hahhaha, ja jag bara yrar, (de e nog ölen hahaha)

nae nu är det dags för Tv bitches!

Go natt!
Kommentarer
Från: Karin URL: http://karinss.blogg.se/

Låter undebart !!! Ja vi borde dra ut o festa till det lite snart , shaka lite haha ;)

Jag har lite busy i helgen , men söndag kanske om du inte har nåt för dig ? Det e dax o ses ! hihi



Puss o kram

2010-10-27 @ 20:16:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback