Absolutely me

Hi there ;)

fan va jag älskar lördagar hahaha
sovmorgon och inatt lägger jag mig sent, om inte jag är fööör trött, igår kom Phille o sov över, lilla bullen.
Fahima o Nora kom med pizza oxå...jättegott va de :P


Måste bara säga att jag känner en sån stor glädje att det finns inget i hela världen som kan ta bort den här underbara känslan!

har pratat hela morgonen med min älskling, planerat och utbytt tankar och ideer ;) ...Jag ska berätta snart den stora nyheten, men för stunden är det min lilla hemlis ;)

Nu är det storstädning hemma och det känns underbart *blink*
ikväll är det räkningar som ska betalas, mindre roligt :/


Jalla have a great day fuckers!!!

ps. saknar mina småälsklingar som är hos mig på måndag, vill bara hålla om de just nu!!!
ps. bara 14 dagar mi amor o du är äntligen hemma!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback