Tired of being lonely

Hej alla glada!
är på jobbet nu men snart ska vi iväg alla till ett ställa som är liknande cosmonova (sägs de) har ingen aning om vart de ligger eller va det heter, men ja berättar mer ikväll när jag e hemma. Idag ska vi storstäda hemma o sen julpynta, om vi hinner. Har varit riktigt trött på sistone, vill bara sova sova... Gråter en skvätt varje dag, men ler o skrattar väldigt mycket oxå. jag är FÖR känslig.

Nåja va ska man göra, man är som man är och de som verkligen älskar dig finns vid din sida i vått och torrt! Always and forever!!!


Igår va vi hos barnmorskan med killen, jag har lågt blodtryck, men annars är allt ok, har inte gått upp nått i vikt, ;) och den 21 har vi ultraljud, JIPIII  Jag tror inte Wasam tyckte de va så kul o sitta där o bara lyssna på en massa, plus att barnmorskan stack mig 3 gånger i armen utan att hitta  nån ådra, Wasam höll på o svimma hahha, han blev tvungen o gå ut hahaha . De gjorde skitont, men va tvungen o bita ihop bara :/


Jalla nu ska jag inte uppehålla er mer :/ ska förbereda mig till eventet.

Have a great day

xoxo
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback