Jag o mina hormoner

Hej bloggen!
Idag mår jag faktist betydligt bättre än igår, jag tror att mina hormoner gör mig 100 ggr känsligare :/ nåja de va skönt att ha lillsyrran här som stöd efter grälet jag hade med killen igår. De va skönt o kunna prata av sig samtidigt ha min bästa vän i luren hela dagen hehe, va skulle man göra utan folk som alltid finns där och inte dömer eller vänder ryggen...
Nåja som sagt jag mår bättre, inte på top , illamåendet försvinner inte , men ja vet att de första tre månaderna brukar vara lite jobbiga. Well wel hoppas de försvinner snart. På måndag har jag tid med barnmorskan, de känns så skönt :) vill bara få tid för ultraljudet snart o se min ängels lilla hjärta slå, det är så sjukt att man kan älska någon som man aldrig mött, men det lilla livet finns i mig :) Jag älskar dig min lilla bebis och oavsett vad folk säger så ska jag uppfostra dig och ta hand om dig och älska dig tills den dagen jag dör! Du är mitt barn och det är allt som räknas!
Nu ska jag vila en stund, imorrn jobb :/ palla hahaha (redan trött på de) men va ska man göra, man måste ju jobba
jalla ha en underbar kväll
pözz
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback