I don't need you...

Hej bloggen!

Hemma med mina underbara kids, vi har spelat en massa spel idag och de har gett mig så mycket glädje att jag tänker, så länge jag har de och nästa som är på väg ;) så behöver jag inget annat i världen!

jag är lycklig och oavsett vad som händer så ska ingen förstöra den glädjen. Jag ska bli mamma igen! :)

Annars är allt bra, pratade med en mycket speciell person som jag inte haft kontakt med på länge, en enda mening och jag kände att jag är inte ensam..."jag kommer allid finnas vid din sida så länge du vill" 

Livet är vad man gör den till, right?

ps. Så med det ska jag nu läsa en bok, för mer tårar lär du inte få från mig, DIN JÄVLA IDIOT!
Kommentarer
Från: Anonym

Grattis!

2010-11-03 @ 17:34:27
Från: Anonym

Graaaaaaattis ! Så glad för din skulle hihi puss

2010-11-03 @ 20:09:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback