Fyfan!

Fan jag har fått såna gråtattacker igår och idag...gråter och kan bara inte sluta samtidigt som jag känner att jag har typ sammandragningar, fan jag är så rädd att få missfall. Jag vet att jag är för stressad och samtidigt väldigt ledsen. men jag trodde verkligen på att allt skulle bli bättre med tiden, ist sitter jag hemma helt själv ledsen, besviken , arg och jävligt trött!!!!!!!
Har läst lite om graviditetsdepression, det finns väldigt stora likheter med min graviditet hittills. Det är nu man behöver en person som finns vid din sida i vått och torrt, ist vänder DU ryggen, men skitsamma!
För helvete att livet ska vara så orättvis ibland, har en sån jävla lust o åka bort härifrån o bara se andra människor.
Kommentarer
Från: Karin URL: http://karinss.blogg.se/

Försök att inte stressa ... ! Kom förbi oss ikväll, om du känner dig ensam o behöver prata



Kramis

2010-11-24 @ 12:38:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback