Efter regn kommer solsken

Hej bloggen!

är i Nuevo just nu och vi har ett mycket intressant ämne, "vägen till mitt eget jobb".  Sitter här med min underbara lilla princessa. som har lov o ville följa med mig till Nuevo idag. Zelia is here 2 *blink*

Annars är allt siså, känns lite jobbigt o gå runt med smärta och glädje samtidigt i mitt hjärta, vet inte om jag ska le eller gråta, men måste vara stark och hålla huvudet väldigt högt, någonting måste jag ha lärt mig här på Nuevo, och det är att ingen och inget ska få knäcka mig utan min tillåtelse!

Ja nu över till lite positiva saker *ler*, vi ska kanske gå till Busfabriken idag med syrran o lilla Alessandro, barnen vill verkligen de, så hoppas syrran hör av sig så vi drar dit för att rensa tankarna lite samtidigt som barnen har roligt. Ska passa på o köpa godis i Candyland ;)

Jalla ha en underbar dag, trots skitvädret!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback