Broken

Ibland händer det saker i livet som man kunde ha undvikit men varit så dum nog att inte gjort det. Idag är en sån dag, när jag till slut somnade igår natt (efter mycket ältande), va min sista tanke "imorrn kommer allt vara normalt" men så fort jag öppnade mina ögon idag kände jag smärtan i hjärtat, de känns som om mitt hjärta brister i tusen bitar. En sån outhärdlig smärta som gör de svårt o andas o tänka på annat än bara smärtan.
Tårarna rinner hejdlöst...
Jag vet att jag inte är perfekt, vem är det? Vem kan stå och säga "jag har aldrig gjort fel!"
Men jag skulle aldrig göra vissa saker, ex... jag skulle aldrig förrådda en vän, jag skulle aldrig vara otrogen mot den jag älskar och jag skulle aldrig skada mina nära och kära medvetet.
Ibland undrar jag om jag någonsin kommer hitta lyckan? Jag trodde jag hade gjort det, men jag förstörde tydligen allt...men allt har väl en lösning? Right?

You say you gotta go and find yourself

You say that you're becoming someone else

Don't recognize the face in the mirror looking back at you

 

You say you're leaving as you look away

I know there's really nothing left to say

Just know i'm here whenever you need me i'll wait for you

 

So i'll let you go i'll set you free

And when you've seen what you need to see

When you find you come back to me

 

Take your time i won't go anywhere

Picture you with the wind in your hair

I'll keep your things right where you left them

I'll be here for you

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback