Bed sweet bed

Hej bloggen,
idag ville jag verkligen inte gå upp på morgonen, sov väldigt dåligt, somnade typ halv ett och gick upp halv sju :/
Jag ville bara att timmarna skulle rinna iväg men ist så verkade de gå allt sakta, ju mer jag tittade på klockan ju mer stressad och ivrig att gå hem blev jag.
Men sen så äntligen blev kl 3 och jag skulle träffa en vän men min kropp bara skrek efter min säng, så jag skyndade mig hem o sov i 3 TIMMAR, hur sjukt är inte det???  Vaknade för 20 minuter sen av att telefonen ringde. Hoppas jag kommer kunna sova ikväll :/
Nu ska jag ta ett skönt bad och försöka att inte tänka på nått, idag inte ett enda tår, bra va?
Senare är det Efterlyst o sen zzzz....
ps.är fortfarande sugen på körsbär :( hahaha
ps. Tack Karin för dina ord!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback