Back to the 80's

Hej bloggen, hemma jättesjuk :/ inte roligt alls! Ush, hate it!

Syrran kom igår o sov över med lillen, vi såg en film igår "wrestler" (tror den hette så)hahaha. Phille är här oxå och vi har precis käkat, lite svårt o få Phille o Tasha o äta all mat, och med huvudvärken jag har pallar jag inte o tjaftsa med de , så today is their day...

Jag fixade syrrans hår innan, skumpermanent, ja hur gick det? hmm vi säger så här; hon fick olika hårfärger(medlet måste ha varit för starkt) och hon ser ut som Thomas di leva, men man måste alltid prova nått nytt, annars hur ska man veta ifall man passar i krull? hahaha, jag tycker hon ser så söt , *blink* hahha



Ps. jag älskar dig med hela mitt hjärta , även om du är en STOR idiot sometimes, men mitt hjärta tillhör dig *blink*

Kommentarer
Från: Anonym

Du kommer ångra dej såååå fett mycket chata. En gång kriminell alltid kriminell.

2010-11-05 @ 22:00:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback