Min ryggsäck



Hej bloggen,
nu är jag i Nuevo och vi har haft grupp om livets "ryggsäck" , det va verkligen inspirerande o prata om allt de.
Vad man har i sin ryggsäck när de blir en situation som man annars blir helt knäckt i, jag sa att jag har börjat med positivt tänkande, problemlösningar, egen tid o en massa annat som jag har nu. Sen vad man vill bli av med och de va bland annat lyxfällan hahaha, prestationsångest och energitjuvar. Och vad man vill ha mer av...tålamod och tillit...

Som sagt det va väldigt intressant o prata o dela ens tankar och erfarenheter...

Nu ska jag hem o städa innan barnen kommer senare, ska prata med min älskling i tel och sen ska jag på ett möte med min nya arbetsgivare, vi ska prata tider o så

Besos// S"
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback