Bakom molnen finns alltid en klarblå himmel

home sweet home, idag ska jag betala räkningar...inte roligt ALLS...fan jag måste verkligen se upp för lyxfällor, vaddå ut o äta flera gånger i veckan och shoppa o shoppa hahahha....hatar o ha ekonomi-trouble...anyway allt löser sig ;) (som vanligt)
så länge min o mina nära o kära har bra hälsa så är allt bra.
Det gick åt helsike med jobbet oxå, jag ska tydligen praktisera i en månad först, för att därefter bara få 50 % ehh Nej tack...hellre väntar jag på jobbet som JAG vill ha, behandlingsassistent, det är min drömjobb
träffade syrran i stan med lillen, han är för go´
nu ska jag slappa en liiiiiten stund för att sen laga lite mat till barnen... kanske spela lite spel därefter...vem vet...
Besos// S"
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback