softish

helluuuu.....

äntligen hemma med fötterna på bordet (bokstavlingen) ...nu ska jag o min vän kolla på Sex and the city 1 och 2 ;)
tjejkväll woohoooo
Har haft en riktig hektisk dag måste jag säga, men vad gör man inte för sin lilla älskling :)
Jag som inte ens kan baka :S men jag försökte iaf hahhaha, va uppe till två igår o bakade, idag upp halv sju o åkte till sjukhuset med barnens farmor.
Sen har jag o syrran sprungit runt o handlat grejjer till födelsedagen o stressat ihjäl. Nu måste jag ringa runt för o fixa min sons födelsedag och min :S
jalla vi synes senare....need a break
el mero mero ;) älskar dig
Kommentarer
Från: Leia ♥ URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Jag har inte sett någon av de filmerna än :P

2010-06-30 @ 21:58:49
Från: Leia ♥ URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Tack så mycket! :)



Borde verkligen ta och se de, har hört att de ska vara bra! Gillar ju serien.

Hoppas du får det trevligt på bion!

2010-06-30 @ 23:05:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback