en bra dag må ja säga

helluuuuu
idag ha det varit en heeeeeelt underbar dag tack vare många saker ;)
Grillade med Malin o resten av deltagarna ifrån Nuevo, sen gick vi o fika, Det va länge sens vi sågs.
Sen hade jag tid med min psykolog, och det gick så himla bra. Ska vara stolt över mig själv.
Jag träffa syrran i stan , och pussade sönder Alessandro hehhehe
Annars va jag med min bror och vi pratade en massa om allt o inget i livet
För nån timme sen hämtade upp min vän från tågstationen och nu har vi käkat o ska iväg till min morbror o kolla på matchen ....laddade , taggade o allt de heter hehehheheh...mojitos , tigerräkor står på menyn ikväll :P
( nåja ingen mojito till Karen iaf, de får bli saft till henne ) hahahah jalla vi hoppas att vi vinner ....annars blir jag väldigt ledsen ;) och arrrrrrg
jag o Karen shululullu
En förvarning till barnet så den inte blir rädd när vi tittar på matchen, eftersom jag är VÄLDIGT högljud
smile bitches
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback