busy lady

shoooo bloggen
shit pommefritt, vilken busy day jag kommer ha idag hahhaha.....
Hoppas vi hinner med min piknick , men nu måste jag iväg o köpa presenter och en massa ballonger :P till Alessandros födelsedag ( som vi ska fira imorrn) ,
Och sen min lilla älskling fyller oxå år snart, Cristian fyller den 6:e juliii , ja och han vill ha en ***** (hemligt) hehhehe, och hans önskan är min lag..... anyway, och jag måste förbereda min födelsedagsfest inför helgen, måste köpa en klänning och en massa annat som behövs hehehhe, typ mat o sprit....fyfan va stressigt, måste skicka kort, ringa runt, bjuda folk .....aj aj
Ska iväg o hämta barnen ikväll oxå hos deras pappa....har saknat de otroligt mycket
men jag är glad :P senare ska jag träffa HIM med stort H och då blir allt mycket bättre hiihihihi
Besos// S"
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback