My life

back at home med världens leende :D
har haft en klockren dag, va o shoppa med min underbara kusin, lägger upp lite bilder imorrn ;)
sen va vi o fika i stan o snacka en massa shit om allt o inget, vi fick en flashback oxå hahaha
Love you gatita ;)
Vi åkte o hämta barnen nu och vi ska kolla på "Snabba Cash"och " Alice i underlandet"
Just de jag övningskörde oxå...de gick Kanonbraaaaa...
fick höra att jag ska vara stolt över mig själv,
och tro mig jag skulle inte vilja vara någon annan någonsin...
"va dig själv o försök inte vara någon annan"!!!! är mitt nya motto *höhö*
Känner att mitt liv kunde inte vara bättre än just nu, har mina kids hemma, ska börja övningsköra, ska få ett jobb i augusti, är i kö för att flytta in i ett hus, min fästman kommer hem snart... love my life
tack kuss för att du alltid finns där i vått och torrt :P
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback