Myspys med my angels

Hej alla glada,
tittar på Eclipse med min underbara lilla dotter och i rummet brevid sitter mina pojkar o spelar x-box hehe. Idag skulle vi köpa en tv, 32 tums för 1700 men de va slut för tillfället o ja blev så lack, men men, ska ringa imorrn o kolla om de fått en igen. Imorrn ska vi på stan o byta en nyårsklänning som min älskling köpte till mig, den va jättefin men storlek 34 hehe, In my dreams, ;) imorrn ska vi byta storlek o kanske köpa lite kläder till barnen
Just de julen va jättebra, lite stressad o så , en massa spring men annars bra. Jag o Wasam gick hem till mina kusiner, vi åt godaste maten där o hade de trevligt sen gick vi vidare till svärmor o sov över där. Men jag blev tvungen o åka till Hageby o träffa mina underbara barn oxå, tog med deras julklappar oxå och åt med de oxå, jag va så proppmätt framåt kvällen men riktigt glad =) (lägger upp lite bilder under veckan)
Jalla nu ska jag vara lite social för snart är det bedtime, är så trött.... xoxo
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback