My dream

Hej mina kära!
fan de känns som åratal sens ja skrev :/ men har verkligen haft fullt upp, med jobbet, barnen, killen och graviditeten som suger musten ur mig hehehe. Imorrn har jag ultraljud, så spännande, äntligen ska vi få se vår lilla ängel...jag vill verkligen veta könet, hoppas barnmorskan e schysst, sist va hon otrevlig mot killen hehe.
Nåja annars är allt lugnt, gick till syrran idag och drog med henne till kyrkan, barnen hade julavslutning där, Alessandro tyckte de va jättekul och han dansade i min famn o skrattade o sjöng, men sen ville han oxå gå fram o bär jag inte ville släppa iväg han, ja då kom världens skrik hahaha, alla vände sig om och jag såg på syrran att allt hon tänkte var: I hate you!!!! hahhaha men sen ställde vi oss båda upp o gick ut... men kul va de iaf
Saknar mina småänglar så himla mycket!
jalla ska börja skriva liiiiite oftare, promise ;)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback