Love shooping

Hej alla glada!
Idag gick jag på stan med älsklingen o min underbara kusin passade barnen en stund, när jag kom hem hade hon lagat mat...så gulligt :)
Jag köpte nyårsklänning till min lilla flicka och ett par skor och boots till henne, skjortor till mina stora pojkar och bytte klänningen min man hade gett mig igår. Nu har vi alla fina kläder för att fira nyår i hehe...vart ska vi vara klockan tolv e den stora frågan... :/
Nu ska vi kolla på en film o bara gosa med varandra hehe
Puss...längtar till nyår ;) party!!!!
Kommentarer
Från: Karin URL: http://karinss.blogg.se/

Kul att du bloggar igen :D Ni är välkomna hit om ni vill imorn , vi ska vara hemma hos mig :)



Hoppas allt e bra annars Kram

2010-12-30 @ 20:16:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback