Sometimes you need a push

Hej bloggen,
har varit lite off de senaste dagarna haha. Men nu är jag back ;)
Ja har varit i Tyskland med syrran , fan va vi skratta, vägen tillbaks va lite knas bara haha
Sov hemma hos mamma igår. Min underbara mami!!
<3
Idag va jag o Wasam o hälsade på Karin o Jonte. Hon fyllde år i fredags så vi gick dit today o åt lite tårta...mums
Vi ska på familjevecka ihop oxå, ska bli nice
Syrran bjöd på gelenaglar i fredags;) tack chata
Höstens böcker ja ska sluka
My Make up
I La Uva med mami
Fika med syrran efter frissan
chai-latte
Jag o min baby i Fräcka
Te quiero amor
På väg till Tyskland i min snygga jacka ;)
Syrran
alkohol is the shit hahaha
Tyskland
Sverige
Min bästa vän fick en liten dotter igår!! Grattis gumman!!! Snart åker  ja till Sthlm o hälsar på lilla Maria-Sibel
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback