Dare To Dream

Hej bloggen!
Nu är jag hemma efter en riktigt skön dag ;)
Gick med syrran o åt i "Chicken-kebab", gott gott sen åkte vi hem till mamma och åt persika med grädde som efterrätt *mums*
Köpte den här snygga jackan i Bik Bok som btw kommer att användas flitigt denna höst
Ville så gärna ha en röd skinnjacka och när jag vill ha nått, måste jag bara ha de ;)
Anyway sen träffa vi kussen i stan men vi hann inte umgås mycket för killen kom o hämta mig.
Jag o Wasam gick till "Fräcka fröken" o fikade. Riktigt trevligt och vädret  idag va helt underbar <3
Tog världens skönaste bad innan, med levande ljus, skum ....nice very nice
Jaa nu är man hemma själv ännu en kväll, aja va ska man göra :( titta på "Fångarna på fortet" så klart ;)
Wishes and hopes are nothing until you take the first step towards making them something!
Ha en fortsatt trevlig kväll sötisar
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback