Cross your bridges

Hejsan alla glada!
hoppas allt är bra med alla. själv är det helt ok :)
Saknar mina små sötnosar oerhört mycket, känns som en evighet sens de va här. Inget liv hemma utan de.
Tur att killen kommer varje dag annars hade jag mått skit säkert.
Idag gick jag o handla för att göra en riktig god kycklingsoppa till älsklingen, de blev nice o käka hemma ihop, det va så länge sen vi gjorde det hemma, rättare sagt två år. Nåja om några veckor är han hemma för gott, bara han inte tröttnar på min mat hahahha. Han fick förrätt OCH efterrätt hehehe, skämde bort han lite... ;)
<3
Mi bror ringde idag oxå , fan va vi snacka, om allt o inget. Jag gick och lämnade några cd och en söt liten vykort. Han blev riktigt glad och vi gav råd till varandra haha. Saknar han så himla mycket.




Nu ska jag se om ja kollar på en film och bara softar hemma by my self


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback